جاذبه های جالب بانکوک چیست
نوشته شده توسط : محسن میرزایی

بزارید براتون یه جمع بندی کلی بکنم در مورد بانکوک این شهر یه شهر فوق العادس از هر نظر عالیه جاذبه های گردشگری که داره کاخ های پادشاهان مختلف و ادیان مختلفی که داره دیگه براتون بگم غذاهای خوبی داره و رستوران های عالی داره و قایق های کوچک و فستیوال های مختلف که میتونه هر گردشگری رو رازی کنه شما فقط نیاز به یه تور بانکوک خوب دارید که بتونید باهاش سفرتون رو تکمیل کنید یه پیشنهادی بهتون میکنم من خودم کارمند یک شرکت هواپیمایی هستم ولی هیچوقت برای دوستام از اینجا بلیط نمیگیرم میدونید چرا چون یه تور بانکوک خوب رو حتما باید با یه هتل خیلی عالی بگیرید که خب این مورد رو نمیتونید تو دفتر های هواپیمایی پیدا کنید من قبلا برای تور های بانکوک از سایت http://www.lastsecond.ir/tours/تور_تایلند/تور_بانکوک/ استفاده میکردم ولی خب این سایت فقط هتل های سه ستاره ارائه میده و تور ویژه بانکوک ارائه نمیده چند وقت پیش خیلی اتفاقی وقتی داشتم دنبال جاذبه های گردشگری بانکوک میگشتم سایت تور بانکوک فاینداتور https://www.findatour.co/fa/international-tour/thailand/bangkok رو پیدا کردم که خدمات عالی داشت و انواع تور های مختلف هم تو سایتش در دسترس بود تصمیم گرفتم از همین سایت استفاده کنم و تو سایتش عضو شدم و کارای سفرم رو انجام دادم یکی از خوبی های این سایت اینه که وقتی با پشتیبانیش تماس میگیری در عرض چند ثانیه پاسخگوی شما هستن و همین امر باعث میشه شما بهشون اعتماد کنی و با خیال راحت کارای سفرت رو بهشون بسپاری.





:: برچسب‌ها: جاذبه های جالب بانکوک چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 594
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: